logo

Guds Ord!

Derfor mister vi ikke motet. For selv om vårt ytre menneske går til grunne, blir likevel det indre menneske fornyet dag for dag. For vår trengsel, som er lett og som bare varer en kort stund, virker for oss en enda mer overstrømmende og evig fylde av herlighet, idet vi ikke retter blikket på de synlige ting, men på de usynlige. For de synlige ting er forgjengelige. Men de usynlige er evig.                                                                                                                                                                                                                                                     (2 Korinterbrevet 4,16-18.) 



2Ofte kan vi kanskje tenke at det er kun på de store stevnene at Herren møter oss. For noen er det kanskje det motsatte. Herren taler til forskjellige mennesker på forskjellige måter. Vi siterer ofte det velkjente verset i Matteus 18:20, hvor Jesus sier: «For hvor to eller tre er samlet i mitt navn, der er jeg midt i blant dem» Et vers som er likeså sant, er det som David utrykker i salme 35:18: «Jeg vil prise deg i en stor forsamling, love deg hvor det er mye folk». Uansett så kjenner Herren akkurat hva som er dine behov, og vet hva du trenger til enhver tid. Vær i bønn for stevnet! Det står i 1. Peter 5:8 at: «… djevelen, går omkring som en brølende løve og søker noen han kan oppsluke». Vi tror at Gud har oppreist menigheten, og som alltid, vil djevelen prøve å ødelegge det som er av Gud. Har du ikke vært på våre møter før; kom og bli med! Dersom du ønsker å lytte til forkynnelse, så kan du gjør det på disse to sidene: www.sistebasun.no eller www.forkynnelsen.no

(Møteoversikt kommer her)


 

Innkvartering Gro Breivik tlf: 99 26 90 24

Epost: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Velkommen i Jesu Navn!